Breaking News

ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္တစ္စီးမွာ Shock Absorber က ဘယ္ေလာက္အေရးပါသလဲ အပိုင္း (၁) 

ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္တစ္စီးမွာ Shock Absorber က ဘယ္ေလာက္အေရးပါသလဲ အပိုင္း (၁) 

အားလံုးသိတဲ့အတိုင္း ေမာ္ေတာ္ဆိုင္ကယ္တစ္စီးမွာ ကားေတြမွာလို Stabilizer ေတြ မပါဝင္သလို Multi-link လို အထိုင္နဲ႔ အကူစနစ္ေတြလည္း မပါပါဘူး။ ဆိုင္ကယ္တစ္စီးမွာ သက္ေသာင့္သက္သာ လိုက္ပါစီးနင္းႏိုင္ဖို႔ ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ထားတဲ့ အပိုင္းႏွစ္ပိုင္းပဲ ပါရွိၿပီးေတာ့ သူတို႔ကေတာ့ ေရွ႕ နဲ႔ေနာက္ ေရွာ့ဘားေတြ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ ေရွာ့ဘား ဆိုတာက လက္ရွိ တစ္ႏုိင္ငံလံုး အတိုင္းအတာမွာ သံုးေနတဲ့ အေခၚအေဝၚ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ အဂၤလိပ္စာလံုးေပါင္း Shock Absorber ကေန အသံထြက္ ေရွာ့အပေဇာဘာကို အသံထြက္ယူရင္းကေန ေျပာင္းလဲသံုးႏႈန္း ျဖစ္သြားတဲ့ စကားလံုး ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆိုင္ကယ္တစ္စီးမွာ ဘာေၾကာင့္ အဲဒီ ေရွာ့ဘားေတြ ထည့္သြင္းထားရသလဲဆိုတာနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ အသံုးဝင္ပံုေတြကို သိရင္ေတာ့ အဆင္ေျပမယ္ ထင္တာေၾကာင့္ အခုတစ္ပတ္မွာ ကၽြန္ေတာ္က ဆိုင္ကယ္ ေရွာ့ဘားေတြအေၾကာင္းကို ေျပာခ်င္ပါတယ္။ ေကာင္းပါၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဆက္ၾကည့္ရေအာင္ပါ။ဆိုင္ကယ္တစ္စီးမွာ ေရွာ့ဘားေတြ ထည့္ထားရတဲ့ အေၾကာင္းကေတာ့ စက္ဘီးေတြထက္ ပိုမို ျမန္ဆန္ၿပီး ပိုမိုတုန္ခါမႈမ်ားမယ့္ ယာဥ္တစ္စီးေပၚမွာ ခရီးသည္ အနည္းဆံုး တစ္ေယာက္ကေန အမ်ားဆံုး သံုးေယာက္ထိေအာင္ တင္ေဆာင္စီးနင္းတဲ့ အခါေတြမွာ ဆိုင္ကယ္ကေန လမ္းေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ၊ အင္ဂ်င္တုန္ခါမႈေၾကာင့္ ျဖစ္ေစ၊ ျဖစ္ေပၚလာမယ့္ ႐ိုက္ခတ္မႈေတြကို ဆိုင္ကယ္ လိုက္ပါစီးနင္းသူေတြ တိုက္႐ိုက္မခံစားရေအာင္နဲ႔ ေနာက္ၿပီး ႐ိုက္ခတ္မႈကို ၾကားခံတစ္ခုခုနဲ႔ ေျဖေလ်ာ့ေစၿပီး ႐ိုက္ခတ္အား ေလ်ာ့သြားေအာင္၊ စီးနင္းရမႈ ၿငိမ့္ေညာင္းေအာင္ ရည္ရြယ္ၿပီးေတာ့ ေရွာ့ဘားစနစ္ကို ထည့္သြင္းထားတာ ျဖစ္ပါတယ္။ဒီစနစ္မွာ အလြယ္ဆံုး ခြဲျခမ္းၾကည့္မယ္ဆုိရင္ အဓိက အပိုင္းႏွစ္ပိုင္း ပါဝင္မွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ေရွ႕ ေရွာ့ဘားနဲ႔ ေနာက္ေရွာ့ဘားစနစ္ ႏွစ္ခုျဖစ္ၿပီး အဲဒီစနစ္ ႏွစ္ခုကပဲ အထက္မွာ ေျပာခဲ့တဲ့လမ္းေၾကာင္းေၾကာင့္ေသာ၊ အင္ဂ်င္ေၾကာင့္ေသာ တုန္ခါမႈေတြကို အခ်ိဳးက်က် ခြဲေဝထမ္းေဆာင္ၿပီး ႐ိုက္ခတ္အား ေလ်ာ့နည္းသြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ ေရွာ့ဘား စနစ္တစ္ခုနဲ႔ တစ္ခုရဲ႕ တည္ေနရာ မတူညီသလို တာဝန္ယူရတဲ့အပိုင္းကလည္း မတူပါဘူး။ အလြယ္တမ္း နားလည္ေအာင္ ေျပာရမယ္ ဆုိရင္ေတာ့ ေရွ႕ေရွာ့ဘားက ေရွ႕ဘက္ျခမ္းက ႐ိုက္ခတ္လာတဲ့ အားေတြကို ေလ်ာ့ နည္းေအာင္ ေဆာင္ရြက္ေပးတာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ ေနာက္ေရွာ့ဘားကေတာ့ ေနာက္ဘက္ပိုင္းက ႐ိုက္အားေတြကို ေလ်ာ့နည္းေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးတာ ျဖစ္ပါတယ္။ေကာင္ပါၿပီ၊ ဆိုင္ကယ္တစ္စီးရဲ႕ ေရွာ့ဘားေတြရဲ႕ ထည့္သြင္း တည္ေဆာက္ထားရတဲ့ အေၾကာင္းနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ တာ၀န္ေတြကို သိၿပီဆိုရင္ စနစ္တစ္ခုခ်င္းစီကို နည္းနည္းေလာက္ ထပ္ၿပီး ေလ့လာ ၾကည့္ရေအာင္ပါ။ ဆိုင္ကယ္တစ္စီးရဲ႕ ေရွာ့ဘားမေကာင္းဘူး၊ ေကာင္းတယ္ဆိုတာက စမ္းသပ္ရလြယ္ကူတဲ့ လုပ္ေဆာင္မႈ တစ္ခုပါ။ ေရွ႕ေရွာ့ဘားကို စမ္းသပ္ ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ဆိုင္ကယ္ေပၚကို စမ္းသပ္မယ့္ သူက တက္လိုက္ၿပီး ဆိုင္ကယ္က လက္ကိုင္ႏွစ္ခုကို ကိုင္ထားလ်က္အေနအထားနဲ႔ ရင္ဘတ္ကလည္း ဆိုင္ကယ္ရဲ႕ ေခါင္းပိုင္းေနရာကို အားျပဳေထာက္ထားရင္း ေရွ႕ေရွာ့ဘား တည္ရွိတဲ့ ေရွ႕ဘီးေနရာကို ဖိခ်ရမွာ ျဖစ္ၿပီးေတာ့ဒီေနရာမွာ ေရွာ့ဘားတစ္ခုကေန ျပန္လည္ တံု႔ျပန္မယ့္ အေျခအေန သံုးခုရွိတာ ေတြ႕ ရပါလိမ့္မယ္။

ဆက္လက္ ေဖာ္ျပပါမည္

Credit to လင္းထက္ (IA)

★ Myanmar IT&APP (နည္းပညာ) ★

Online ၀င္ေငြရွာခ်င္သူမ်ားအတြက္ ဒီမွာပါ